lørdag den 13. november 2010

Bare det snart var december

Jeg har lige hentet MIN julekalender. Det er en byg-selv kalender lavet af Shane Brox. Jeg elsker Shanes univers, så det var en selvfølge at kalenderen skulle ind i huset. At den så også støtter Red Barnet og udsatte børn er jo bare et ekstra plus.
Emma har lige siddet og læst den medfølgende seddel højt for mig, mens hun grinte: "..Måske har du lyst til at bygge det (jule-nisse-landskab) sammen med dine forældre, dine søskende, din bedste ven eller din hund....". Hun mener ikke det kun kan være min kalender, den er jo lavet til børn.... Nåh ja, men hun har allerede 4 kalendere og får yderlig ihverthifald 2 mere. Men vi deles jo nok om den alligevel.
Jeg kan næsten ikke vente på at åbne de 24 små brune poser, bliver helt barn igen, hvor der skal vil mærkes på poserne. Men så må jeg nøjes med at finde ud af hvordan og hvor alle poserne skal være/hænges/udstilles (og så kommer man jo til at mærke på poserne hæhæ).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar