onsdag den 12. januar 2011

Bambi og Lakrids sodavand

Dagen igår sluttede med ondt i maven og kasten op hos Emma. Så idag er barn-syg-dag. Hun har det heldigvis bedre, fået spist noget og næsten overfodret hamsteren Tulle (gemmer det i kinderne og løber ned på sit lager med det).
Så der er tid til at kigge på blogs, for det kan man bruge lang tid på. Jeg finder hele tiden nye spændende blogs og links.... :-)

Jeg har en svaghed for bambier. Det startede egentlig lidt for sjovt med at skulle finde på noget at samle på når vi gik på loppemarkeder. Det er sjovt at have noget at kigge efter og se hvormange forskellige kunne vi finde. Min bror og kæreste elsker også at gå på loppis (bor i Sverige) og de synes det er rigtigt sjov at finde de mest kischet bambier. Jeg har fået samlet mig en blandet samling og tænkte at jeg hver måned ville vise en bambi eller to. Jeg startede med en decemberbambi og her kommer næste....



Pigen har sit "vintertøj" på, ægte mink karpe og tophue. Jeg har en drøm om at sy eller strikke en kjole eller ligende til hende, så hun kan skifte tøj alt efter vind og vejr. Bordet hun står på er et af min brors fund fra Sverige. Et lille afsætningsbord med kakler, hjemmemalet med bambier og kaniner a la Disney.

Jeg er også stødt på en anden sjov ting "Helmer Pausevand - Økologisk Lakrids Sodavand - Helmer er en økologisk lakrids-sodavand, der med sin bløde, afbalancerede smag og mørke farvenuancer, er specielt udviklet til at akkompagnere de små pauser i livet, hvor du helmer for en stund. Helmer, elsker og lever".
Flasken og etikketen er ret fin, men jeg har ikke rigtigt turde at åbne og smage. Når det sker - skal jeg nok give en anmeldelse...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar