tirsdag den 25. januar 2011

Virus og lopper

Nu er det snart et stykke tid siden jeg har fået skrevet noget. Mange rundt om os har været gået ned med virus og den bølge synes min computer den skulle være med på. Det er ikke så længe siden fik jeg ny computer og der var et prøve anti-virus-program med -det udløb og så..... Jeg er ikke særlig god til det med programmer og lign. Min bror mener faktisk at jeg skal have computeren børnesikret, mod migselv, for jeg elsker at prøve og ups, så er jeg kommet til at trykke på en knap og har slettet en hel masse (som man absolut ikke må slette) eller som sidst deaktiveret mit internet og ikke lige kan finde den der side hvor jeg trykkede. Så ringer jeg til ham og hjælp.... (han sidder i Sverige og har en lidt ældre windowsudgave). Lige nu gider den så ikke sende mails ud. Åh hvor skal det være besværligt engang imellem.

Så i søndags synes jeg det var tid til en loppetur, det er langt tid siden sidst. Det er selvfølgelig ikke lige den bedste tid at gøre det, for det er bedst om sommeren, synes jeg. Der kan man finde små hyggelige steder, hvor man kan gøre gode fund til gode priser. Men det er dejligt med faste indendørs steder på en søndag i januar. Ikke at vi fandt det store, men det er sjovt at kigge. Jeg købte 3 krydderikrukker fra Kronjyden. Jeg startede at samle på dem år tilbage, men stoppede lidt da de røg godt op i pris. De findes i mange farver og der gik sport i at finde de forskellige krydderinavne i så mange forskellige farver som muligt.


Emma fandt selvfølgelig også noget, det gør hun altid. Hun er heldigvis begyndt at overveje om hun nu har brug for det hun har fundet. Vi er begge lidt for gode til at købe nips og mærkelige ting.
Hun endte med at købe en Diddl blok og denne kokeshi-dukke. Hun købte også en da vi  i sommers holdt miniferie i japansk spabad ved Stockholm. Endnu en samleting....Vi elsker japanske ting (også)  :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar