onsdag den 2. februar 2011

Weekend blogger....

Øv hvor går tiden altså hurtigt. Jeg vil så gerne udgive flere indlæg, men -knips- så blev det søndag og så gik den uge. Nu er det nået helt til at blive onsdag :-)
Jeg har stor respekt for alle jer som får udgivet flere indlæg om ugen, hvordan når I det. Jeg starter bloggen op, så skal jeg lige læse allllllle de spændende blogs jeg er fast læser på og -bim- så er klokken pludselig mange. Jeg må erkende overfor migselv at jeg pt er weekend-udgiv-indlæg-blogger, men det er vel også en start.

I sidste uge var vi forbi en af vores ynglingskagedamer Dessertdragens kageværksted og købe kager. Det er godt vi ikke kommer forbi så tit, det bliver hurtigt en dyr fornøjelse, da vi aldrig helt kan bestemme os. Nu skulle vi til krea-aften, så vi købte lidt blandet, for så kunne vi jo dele dem og smage alle. Mums.....




Ingen kommentarer:

Send en kommentar