tirsdag den 28. december 2010

Fine gaver

Det har været en god jul med fine gaver, selvom jeg synes den gik alt for hurtigt. Jeg nåede ikke alt det jeg ville, men så'n er det hvert år synes jeg. Jeg har mange ideer med julekort, gaver, kagehuse og julepynt og julemarkeder og og og vups...så er det den 24. dec, ævbæv surt show, bedre held næste år.
Men det er jo altid lækkert at få gaver. De fine stjerneøreringe fra Arena er fra min datter, der selv har været ude og købe dem. De kom i en dejlig rund æske (jeg ææælsker æsker), der er rigtig god til være smykkeskrin. Der kan jeg gemme mange øreringe i.


Fra mine søde venner (tak Metski) har jeg fået det vildeste piratplaster med dødningehoveder (jeg ææælsker dødningehoveder). Det kom i en metalæske og indeni var der også en "treasure" (vi har jo med pirater at gøre) og det var den sødeste-sejeste miniminimini sorte piratbadeand med klap for øjet. Emma er dybt misundelig.


Den fine ugle til fyrfad kommer fra Sverige og er rigtig hyggelig i denne tid med lyset tændt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar