onsdag den 8. december 2010

Pakkeleg og kager

Jeg har været med i Metski's pakkeleg og forleden dag fik jeg dette. Den sødste mini-julekalender med én stk chokoladeknap hver dag. Jeg har ikke ville åbne alle lågerne (til d. 8) før jeg fik taget et billed. I pakken var også et fin kuglearmbånd, en hjemmehæklet fluesvamp og "krystaller" lige til julepynten. Hvor er det bare lækkert at få pakker :-) elsker det og især når det er så fine ting. Tusind tak til Mette.


Kunne du også godt tænke dig at være med blog-pakkelegen ?????

De 3 første kommentar til dette indlæg er med i legen og får tilsendt en lille gave fra mig.
Du skal så vise gaven på din blog og sende en gave til 3 nye deltagere i denne julehygge-blog-pakkeleg.




Vi har været på julegaveindkøb, endda op til flere omgange. Det er sjovt, vi får altid købt lidt julegaver og en masse til os selv. Vi var taget ind til København og kiggede på butikker i pisrenden og der i Sankt Peders Strædet 26 ligger den lækkerste kagebutik Dessertdragens kageværksted. De har måske ikke det største udvalg, men helt klart det lækkerste. Man kan ikke bestemme sig og vi kommer altid til at købe flere slags. Udenfor er der en bænk, hvor man kan sidde og smage, hvis man ikke kan vente, hæhæ. Jeg havde planer om at tage et billed når vi kom hjem, meeeen...... ups, kagerne nåede ikke så langt.
CAKE MY DAY.




Julepynten er også lige så stille ved at komme frem, selvom jeg synes dagene går alt for hurtig. Vi er startet på dette snelandskab. Det er ikke helt færdigt, men lidt ligesom en kalender, der kommer noget nyt hver dag.
Hvert år bliver jeg overrasket over hvor meget hurtigere dagene synes at gå i december.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar