tirsdag den 21. december 2010

Gaver før tid


Var forbi Sverige i denne weekend og bytte gaver med bror min og kærsten hans. De skulle til svigerfamilien i år. Efter en stor og dejlig svensk frokost med ægte svensk juleskinke var det tid til at kigge gaver. Jeg fik ønsket bog om 70'erne, fine bambier til samlingen og en ugle til fyrfadslys. Bøgerne "Tilbage til..." er supersjove at kigge i, jeg får helt flash-back. I bogen her om 70'erne er der bl.a. et klassebillede og det er som at se et af mine egne klassebilleder, jeg begyndte at sidde og lede efter migselv. Det er også rigtigt sjovt at se hvormeget fra bogen der igen er blevet in, selv den brune farve, som jeg har været lang tid om at vende mig til igen...



Engang da vi var på loppemarked synes jeg, at jeg skulle finde på noget at samle på for så havde jeg noget at kigge efter, så'n lidt for sjovt. Det blev til Bambi'er. Efterhånden har jeg fået en helt samling. Til tider synes jeg de tager overhånd i stuen og fylder lidt for meget, men det er nu meget sjovt at se alle de slags vi har fundet. Min bror synes det er rigtigt sjovt at finde alle mulige og umulige slags når de er rundt på markeder. Det er blevet til både vaser, bord med kakler og, i år til jul, disse julebambier med pind. De har så fået plads i vindueskammen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar